Zwroty

Zgodnie z obowiązująmymi przepisami na zwrot towaru klient ma 14 dni od daty otrzymania produktu/produktów.

Chcąc dokonać zwrotu należy wypełnić formularz – do pobrania tutaj.

Następnie wraz z wypełnionym formularzem wysłać paczkę, która powinna zawierać zakupiony produkt (produkt nie może być uszkodzony i musi posiadać zabezpieczenie „plombę”, jeśli była taka założona) oraz dowód zakupu.

Koszty związane ze zwrotem produktów ponosi klient.
Sklep nie przyjmuje paczek „za pobraniem”.

UWAGA! Chcąc zwrócić lub zareklamowć produkt polecamy dodatkowo poinformować nas o tym wysyłając wiadomość e-mail.

Aby dowiedzieć się więcej na temat zwrotów i reklamacji zapraszamy do zapoznania się z regulaminem sklepu.

Reklamacje

Wszystkie produkty są objęte 2 letnią gwarancją.

Możliwe są m.in. następujące sposoby składania reklamacji:

  • Przesyłka pocztowa lub kurierska – wraz z produktem w paczce powinnien się znaleźć dowód zakupu (paragon lub faktura) oraz formularz reklamacyjny, do pobrania tutaj.
  • Zwrot produktu w sklepie stacjonarnym – wraz z produktem prosimy pamiętać o dowodzie zakupu (paragon lub faktura).