Częste pytania

Zamówienia wysyłamy w ciągu 1-2 dni roboczych.

Całkowity czas dostawy to 3-7 dni.

Aby dowiedzieć się więcej na temat produktu, porosimy o przesłanie do nas wiadomości e-mail na adres: kontakt@coffret.pl

Aktualnie niestety nie ma takiej możliwości.

Zgodnie z obowiązująmymi przepisami na zwrot towaru klient ma 14 dni od daty otrzymania produktu/produktów.

Możliwe są m.in. następujące sposoby składania reklamacji:

1.Wysłanie paczki z reklamacją do sklepu – paczka powinna zawierać
reklamowany produkt, potwierdzenie zakupu oraz wypełniony formularz
reklamacyjny.

2.Przyjść osobiście z produktem do naszego sklepu, gdzie dopełnią
się wszystkie formalności.

W pierwszej kolejności prosimy o kontakt z obsługą sklepu w celu ustalenia, czy wymiana jest możliwa (np. sprawdzenie dostępności produktu).


Po potwierdzeniu możliwości wymiany przez sklep internetowy, należy odesłać nabyte produkty w formie, w jakiej zostały one doręczone, z kompletnymi opakowaniami oraz dokumentami (paragonem) i certyfikatami (jeśli dotyczy).
Do przesyłki należy dołączyć wypełnione oświadczenie, do pobrania tutaj, z dopisanym życzeniem wymiany, wraz z numerami referencyjnymi i rozmiarami.


Jeżeli towar podlega wymianie, to życzenie wymiany wraz z wymienianym towarem
należy wysłać w terminie 14 dni od daty doręczenia nabytego towaru na adres:


Galeria Warmińska, Coffret (Jubiler), ul. Tuwima 26,
10-748 Olsztyn

 

W przypadku ewentualnej niedopłaty, konieczne będzie jej uregulowanie przelewem.

W przypadku ewentualnej nadpłaty, różnica w cenie zostanie zwrócona na podany w oświadczeniu numer rachunku bankowego.