Częste pytania
Kurier DPD:
Zamówienia wysyłamy w ciągu 24 godzin.
Całkowity czas dostawy to maksymalnie 3 dni robocze.
Poczta Polska:
Zamówienia wysyłamy w ciągu 48 godzin.
Całkowity czas dostawy to maksymalnie 5 dni roboczych.
Aby dowiedzieć się więcej na temat produktu, porosimy o przesłanie do nas wiadomości e-mail na adres: [email protected]
Zgodnie z obowiązująmymi przepisami na zwrot towaru klient ma 14 dni od daty otrzymania produktu/produktów.
Możliwe są m.in. następujące sposoby składania reklamacji:
1.Wysłanie paczki z reklamacją do sklepu – paczka powinna zawierać
reklamowany produkt, potwierdzenie zakupu oraz wypełniony formularz
reklamacyjny.
2.Przyjść osobiście z produktem do naszego sklepu, gdzie dopełnią
się wszystkie formalności.
W pierwszej kolejności prosimy o kontakt z obsługą sklepu w celu ustalenia, czy wymiana jest możliwa (np. sprawdzenie dostępności produktu).
Po potwierdzeniu możliwości wymiany przez sklep internetowy, należy odesłać nabyte produkty w formie, w jakiej zostały one doręczone, z kompletnymi opakowaniami oraz dokumentami (paragonem) i certyfikatami (jeśli dotyczy).
Do przesyłki należy dołączyć wypełnione oświadczenie, do pobrania tutaj, z dopisanym życzeniem wymiany, wraz z numerami referencyjnymi i rozmiarami.
Jeżeli towar podlega wymianie, to życzenie wymiany wraz z wymienianym towarem
należy wysłać w terminie 14 dni od daty doręczenia nabytego towaru na adres:
Galeria Warmińska, Coffret (Jubiler), ul. Tuwima 26,
10-748 Olsztyn
W przypadku ewentualnej niedopłaty, konieczne będzie jej uregulowanie przelewem.
W przypadku ewentualnej nadpłaty, różnica w cenie zostanie zwrócona na podany w oświadczeniu numer rachunku bankowego.